.

.

fredag 8 september 2023

Första dagen tillbaka på jobbet

Det var så otroligt kul att vara tillbaka på jobbet men jag kände mig lite förvirrad.
Det är sjukt hur fort hjärnan ställer om sig till "hemma läge"
Mem vi kom iväg hemmifrån nästan i tid och Nelli fick med sig en kompis hem. 
Men min eftermiddag blev också helt förvirrad. Först gick jag till Ica och handlade sen när jag packade upp så insåg jag att jag hade glömt några saker på matrix så jag gick tillbaka till centrum sen när jag började med middagen så insåg jag att jag hade glömt ostsås men då bad jag Robin gå och handla för jag orkade inte gå en tredje gång till centrum. 
Nelli hade haft en jätte bra första dag i skolan. Hon har verkligen längtat till skolan 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)