.

.

torsdag 1 februari 2024

Tiden går så fort

Jag tycket att veckorna har rusat iväg sedan jullovet. 
Förra veckan var jag på ADHD programmet och skrev in Robin där. 
På torsdagen hade Nelli innebandy träning och hon hade frågat Tindra om hon kunde komma och titta och så kom Micke också. Nelli är den enda som har fyra personer med sig på en träning 😂
I helgen sov Tindra här och det är så himla kul.
Leo åkte och spelade match redan klockan 10 men Tindra stannade kvar ända till tjugo över tre och var med Nelli hela dagen. Både Nelli och jag blev ledsna när hon gick. 
Den här veckan har gått lika snabbt och i morgon är det redan fredag. 
Igår var jag hos tandläkaren med Leo och nu ska jag och Nelli gå på hennes innebandy träning. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)