.

.

lördag 9 mars 2024

Första veckan på jobbet.

Gud vad den här veckan har gått fort. 
Jag har inte varit på jobbet på fyra veckor och det var så kul att vara tillbaka. 
Jag har fått två nya barn som jag ska jobba med och i fredags så hade jag mina slöjd lektioner och det är det roligaste på veckan. Nu har vi börjat sy påskpynt. 
All snö och is smälte på sportlovet så vi har åkt sparkcykel hela veckan. Vilken otrolig skillnad det är. I måndags var jag hemma och klar ned allt när klockan var 8.05 så det var bara att sitta och slöa tills det var dags att åka 8.40.
I torsdags var det 11 grader och sol när jag kom hem sp jag gjorde iordning ute möblerna och satt en liten stund.





Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)