.

.

fredag 2 augusti 2024

Sjuk

Gud vad jag hatar mitt liv. Först hände det där med handen som fortfarande gör fruktansvärt ont varje dag. Sen hade jag fruktansvärd ångest i tre dygn så jag inte ens kunde sova på nätterna och sen blev jag sjuk. 
Vilket också ger mig ångest för att jag inte kan göra något mer än att ligga och vila. Jag orkar knappt gå ut med hunden. Jag undrar om jag blev sjuk pga ångesten dom säger ju att man kan bli sjuk när man mår psykiskt dåligt så allt det här är moment 22
Semestern är det man lever på hela hösten och vintern och så blev det en av dom sämsta jag någonsin har haft, först pga vädret och nu det här. 
Jag orkar inte må så här, jag önskar att jag var en människa som inte fick ångest för allt. Det känns så orättvist att det finns människor som inte får ångest för precis allt och jag önskar att jag var en av dom. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)