.

.

fredag 13 september 2024

Trött

Gud vad jag är trött. Jag förstår inte hur folk klara att jobba heltid, eller så kanske det är en adhd grej.
På mitt sista läkarbesök så bad jag om eftermiddags medicin men hon ville prova att höja dosen ist för då håller den längre. 
Jag har ätit den nya dosen i en vecka och det funkade inte alls. Men jag provar lite till innan jag ringer dom.

Nelli vaknade och mådde dåligt i morse så hon fick stanna hemma men jag åkte och jobbade för jag har lektioner från 8 till 14.30 idag och när det är vikarier så brukar barnen inte vara på slöjden och jag vill inte att dom skulle missa den.
Men Nelli verkar ha haft en bra dag. Först sov hon i soffan och sen har hon spelat med Robin
Jag pratade med henne mellan 2 lektioner och berättade hon att hon hade tappat en tand.
Robin är så fin. Han gick och köpte batterier till wiit så dom kunde spela och så köpte han en kexchoklad för att muntra upp henne. 
Hon är så rolig hon fotade och visade vart tanden hade suttit 


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)