.

.

tisdag 6 oktober 2009

Höst!


Robins nya jacka Varken tuben eller väskan ser ju gigantiska ut :(


I dag var det kallt hos oss 1.9 minus så vi tog fram dom varma jackorna Robin har fått ny men Leo har sin från förra året, jag har alltid köpt fleas fodrade galonjackor (vet inte om dom heter så) för jag tycker att dom e dom ultimata sen höstjacka och tidig vår jacka för man vet aldrig om det regnar och dom e varma och sköna och dom kan leka hutsom helt i dom bara älskar dom jackorna. Förra året hade robin en röd blå men han passade inte alls i den i år blev det en blå tukos och den var han jätte snygg i.

Jag har insett att jag missar hösten jag kommer ju få någon sorts chock när jag ska börja jobba igen sist jag varpå jobbet satt vi ute på en bänk på eftermiddagen i bara linne och jag hade bara med mig tröja till jobbet ifall det skulle bli kallt hmm... Det e inte riktigt så varmt nu va? :)

Jag fick paket ifrån HM igår ååå vilken bevikelse beställde 2 t-shirtar dom var förstora, 2 jeans i 2 olika storlekar eftersom jag inte visste riktigt vilken jag hade men båda fastnade vid knäna hmmm.skit kul.. en skinn väska (jag vill sååå järna ha en som man kan hänga över, med lång axelrem ) men den var så stor så det såg ut som jag släpade på en resväska. och en tub halsduk men den var man tvungen att linda 2 varv för den var gigantisk så då kan man ju lika gärna använda halsduk, det enda som var bra var 2 tröjor till Robin så jaja bara å skicka tillbaka.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)