.

.

söndag 18 oktober 2009

Sköna söndag

I dag har vi gjort grillspett till middag det är en av mina absoluta favorit rätter på spettet har vi fläsk filé, grillkorv, och köttbullar med Cajps caramba grillolja och champinjoner och paprika med pineapple glace och lök. Micke ,Robin och Leo hade pommes och cafe de paris sås till men inte jag, jag tycker att det e gott som det är. Vi drack faktiskt drink medans vi grillade, den godaste i hela världen, Bacardi apple, sprite och grappo, åååååå :) Och nu sitter vi i soffan och kollar på Aik- Leksand på tv, Leo springer runt och leker att han spelar hockey.
På förmiddagen var Micke Robin och Leo på Bus och Leklandet i Tyresö och lekte lite det är perfekt att åka till om man e ensammen med barnen för det e jätte litet så man kan se barnen hela tiden. Robin och Leo var helt igång ner dom kom hem och hade massor att berätta.
Så jag tror dom har haft en bra dag idag. Hoppas iallafall : )
Imorgon e det dagis igen.
Nu e det sovdags och vi ska nog se på ensam mamma söker sen.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)