.

.

tisdag 13 oktober 2009

Idag har det varit en tråkig dag, inte hänt nåt och klockan har gått ganska sakta. Jag har helt fastnat i någon amerikansk serie som heter Greek, jag råkade hamna där av misstag jag skulle egentligen klicka på den brevid och efter typ 5 minuter upptäckte jag att det var fel serie men den e lätt tittad så jag fortsatte att titta och har nu sett 2 säsonger den e som en blandning mellan Beverly Hills och American Pie filmerna.

Micke har varit på Sko punkten och köpt gummistövlar till Robin han hade extremt läckage i båda stövlarna som dessutom var nya, köpte dom i augusti på coop när höst terminen började det var ingen lång hållbarhet på dom inte.
Dom e tyvärr inte så snygga, tråkigt, men dom e varmfodrade så det blir bra. Mamma köpte ett par med riktigt lurvigt foder men dom var en helt annan sort helgjutna och hårdare men han kunde inte få ner foten i dom och jag var så smart också så jag skrev namn i dom innan han provade dom, jaja så det kan gå.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)