.

.

onsdag 14 oktober 2009

Mys / Fin Middag

Nu e Micke äntligen på väg hem, i två dagar har jag planerat middag med vit duk, levande ljus, två förätter rostbröd med zatziki och oliver, och toast skagen och allt har jag gjort själv så jag e så stolt över mig själv. Jag har gjort allt i omgångar sen i morse så att jag inte skulle få ont. Till efterätt får vi kladdkaka och visp grädde.Varmrätten Turkisk plåttallrik får micke åka till Mirabelle och köpa på vägen hem, allt e en överaskning så jag berättade när han satt i bilen påväg hem att han skulle åka dit och handla resten vet han inte om. Hoppas han blir glad : ) Men jag behöver verkligen det här eftersom jag bara ser dessa fyra väggar och doktorn och röntgen och eftersom åka och äta på restauran gav mig sådana smärtor att det dröjer nog länge innan jag vågar göra om detta.
Känns som att det där med att banta och GI går jätte bra eller hur ;) men jag dör om jag inte får unna mig lyx ibland och så e det lättare att tänka på vad man äter om man får lyxa till det i mellanåt.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)