.

.

fredag 22 november 2019

Fredag


Idag jobbade jag till 14 och sen cyklade jag hem och vid 14.45 kom hantverkaren och satte tillbaka fönstret. När han hade gått skyndade jag mig och hämtade Nelli på dagis, fast klockan bara var 15.15 så hade det redan börjat bli mörkt men det var bara bra för nu fick Nelli se att dom hade tänt belysningen i sen stora granen på vägen hem från dagis.
Nelli ville följa med och handla men hon var nog lite trött för det kändes som jag fick släpa henne runt affären.
Sen fusk fikade hon och jag lite grann. (vi försöker ha sockerfria veckor för att vi fikar för ofta)
Robin gick iväg efter skolan och sålde bingolotter med en klasskompis, dom ska sälja åt sitt handbollslag.
När han kom hem åt vi tackos, som vi gör varje fredag och tittade på 4 avsnitt av en spännande tv serie, sen gick Leo upp på sitt rum.
Jag och Robin pratade om allt möjligt och jag tror att han är den roligaste människan jag känner.
I kväll fick jag höra något jag inte tror många fått hör nämligen: I dag på NOn när jag ramlade av stolen.
Jag skrattade så tårarna rann och Robin skrattade lika mycket. Jag börjar le av att bara tänka på det.
Hur många stora barn ramlar av stolen på lektionen?
Robin och Tuffs följde med upp och tittade på svampbob  när jag skulle lägga Nelli, Tuffs är så rolig, han lägger sig överallt och vart som helst, Nelli försökte flytta honom så Robin skulle få mer plats men han trodde hon busade så han bet henne och hon blev skit arg och ville inte se på svampbob längre men efter massa övertalning kunde vi tillslut lägga oss. 


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)