.

.

söndag 3 november 2019

Sista dagen på höstlovet

 Jag, Robin och Nelli har bara varit hemma och tagit det lugnt sista dagen på lovet.Men Leo är iväg och spelar innebandy cup. Jag och Nelli har lekt och sen har jag spelat lite tv spel med Robin. Medans jag spelade med Robin så tittade jag på resultatet i Leos cup på telefonen, dom tog sig hela vägen till finalen som dom vann.
Det är så otroligt kul för Leo har aldrig varit med när dom har vunnit någon final.
Robin blev så glad för Leos skull att han tyckte vi skulle gå till systembolaget och köpa alkoholfri champagne, men dom hade stängt så vi köpte mousserande vin på ica istället. Sen dukade vi fram glas och så hittade jag poppers i skåpet, så när Leo klev innanför dörren med pokalen sköt Robin massa poppers som smällde och det regnade serpentiner över Leo.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)