.

.

söndag 10 november 2019

Farsdag

Idag åkte Leo iväg på innebandy match och jag och Nelli har pysslat på morgonen och gjort ett farsdags kort till morfar, jag klippte blommor och hjärtan som Nelli klistrade på ett kort.
Sen gick jag, Nelli och Robin hem till mormor och morfar och firade.
Micke körde hem Leo efter matchen men sen ringde dom igen och frågade om han fick spela en till match, så åkte dom iväg igen.
Vi gick hem för att Robin skull iväg på handbolls match men det gick käpprätt åt.....
Vi skulle bara fixa Robins hår, så han bar upp väskan men sina handbollssaker och insåg då att locket på hans klisterburk hade gått upp och klistret hade runnit ut, som tur var hade han ställt burken i en påse men eftersom jag aldrig någonsin känt på klister förut så tänkte jag att jag kunde torka av burken och ställa den i en ny påse.
STORT MISSTAG
Klistret fastnade på hela mina och Robins händer och det gick inte att få bort, jag fick panik på riktigt då jag inte ens kunde sära på fingrarna och då ringer Robins skjuss och säger att hon inte kan skjussa och det var samma tid som hon skulle ha hämtat honom vi fick ännu mer panik och Robin blev ledsen på riktigt men han skrev i deras handbolls grupp så en av föräldrarna vände och kom och hämtade Robin.
Jag lyckades tillslut få bort klistret från fingrarna tack vare Robins kompis som sa att det funkar med matolja.





Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)