.

.

torsdag 12 maj 2016

Arg och ledsen

Jag bryr mig inte så mycket faktiskt när det gäller barnen sport så länge de är glada och nöjda, det är det enda som är viktigt.
Det är när dom inte är glada längre som det blir jobbigt.
Innebandyn är ett evigt problem hos oss då det ska stressas iväg två gånger i veckan och det blir mycket tjafs omkring flaskor klubbor utrustning mm så tillslut slutade Leo.

Nu är det fotbollen som är orsaken till tårar, numret på matchtröjorna skulle delas ut och Robin fick inte det han ville och blev oerhört ledsen, Micke påpekade att det var konstigt att ge bort nr som Robin redan hade till någon annan och så tänkte inte jag men nu tycker jag att det är ännu värre när han har haft det nr och så blir han av med det, dessutom hade de inte beställt några tröjor i hans storlek och det retar mig mer, alla barn måste väl få en tröja som är lagom, den tröjan Robin fick var dessutom 2 storlekar för liten.

Nelli satte sig hos Robin i soffan när han var ledsen och torkade hans tårar.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)