.

.

söndag 1 maj 2016

Nelli vaknade vid vart i åtta och då var jag redan vaken så vi smög ner och läste böcker i bara blöja. Pyjamasen hade hon kissat igenom det är tredje gången på ganska kort tid.
Sen fick jag galet dåligt samvete för att jag inte köpte jordgubbar i går, jag tittade på dom och tänkte näää. Men i morse kom jag på att Robin älskar att ha jordgubbar på sin choklad macka så Nelli och jag klädde på oss och smög iväg till centrum medans killarna sov.
När jag kom hem hade Robin precis vaknat och medans jag gjorde iordning frukosten frågade jag Micke om han ville komma och äta med oss. Tänkte att det kunde var mysigt.

Det blev världens godaste frukost med ost och skinkfralla, ägg och fruktsallad med jordgubbar galia melon och banan och kaffe såklart.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)