.

.

torsdag 3 oktober 2019

ledig

I dag är jag och Nelli lediga så vi gick hem till mamma och pappa för det var så länge sen jag träffade dom och jag har inte vågat gå och hälsa på eftersom mamma ska operera sig och vi har varit sjuka hela tiden.
Pappa och Nelli fixade med Nellis cykel, höjde styret och smörjde stödhjulet som gnisslade osv
Nelliville stanna kvar och vara med morfar när jag ville gå hem så hon fick stanna så tog jag Tuffs och gick hem, och det var bra för då kunde jag plugga i lugn och ro med Leo när han kom hem till hans hemkunskaps prov som är i morgon. Han fick F på det första så nu är det omprov, Robin fick F på sitt hemkunskaps prov också så han har också om prov i morgon. Undra vad läraren tänker när båda brorsorna sitter där och skriver omprov. 😂

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)