.

.

lördag 21 december 2019

Årets julgran.

Idag åkte vi iväg med morfar och köpte julgran. 
Jag har den senaste veckan kollat på plastgranar men jag vet inte riktigt varför jag fick den idén, för jag tycker att en riktig julgran ger mer julkänsla men det var nog för att det är så mycket jobb med en riktig gran, den barrar massor och det tar 400 år när man ska ta ut den. 
Nu finns det massor med plastgranar som ser äkta ut så vi åkte runt och kollade på några och så köpte vi den som jag Robin och Leo gillade bäst. 
❤️
Först satte vi ihop granen men det tog lång tid och det blev en massa tjafs. Leo ville köra med sin bil och Nelli grät och skrek för att hon ville prova. Sen spelade Robin julmusik men då blev han och Leo osams för att båda ville välja så då tog vi en paus och åt middag. 
Sen klädde vi granen och då gick det bättre. Bortsett från att Leo och Nelli bråkade om vem som skulle sätta upp stjärnan men det fick bli Leo för annars hade nog granen vält. 


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)