.

.

fredag 13 december 2019

Lucia


Idag har varit en annorlunda dag. Av nån konstig anledning så hostar jag ingenting under morgontimmarna, jag vaknade vi 5 och mådde så fruktansvärt dåligt så jag tog 2 Alvedon och la mig igen. Nelli vaknade och gick och kissade och sedan låg hon alldeles knäpptyst i sängen med paddan ända tills jag vaknade 9.20. Då gick vi ner och jag gjorde frukost till Nelli, och så bad jag henne att skynda sig på så vi hinner till dagis innan medicinen går ur. Hon var så himla snabb både på att äta och klä på sig, det märktes att hon varit vaken i två timmar, på vardagarna när vi ska till dagis brukar hon vara trött och lite gnällig. 
Sen gick jag och handlade och skyndade mig hem för att krypa ner i soffan med lite frukost och vila, då kom Robin hem för han hade inga fler lektioner den dagen så vi tittade på Det. När Leo kommit hem från skolan gick jag och hämtade Nelli på dagis och sen tittade vi på luciatåget på tv och fikade. Jag tycker att luciatåget var jätte bra och Nelli var så söt för hon sjöng med i flera sånger.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)