.

.

lördag 17 oktober 2020

Det här har varit den bästa lediga dagen sen jag vet inte när. 
Nelli vaknade straxt efter 7 och gick upp och jag tänkte sova en liten stund till, men blev väckt 3 ggr av grannarna så halv åtta gick jag upp till nelli och gjorde iordning frukost. Sen pratade jag med cockie medans Nelli lekte. Sen gick vi ut med tuffs och Nelli lekte med honom länge på gräsmattan tills det blev dags att väcka Leo som skulle iväg på match. Han var också på jätte bra humör vilket han aldrig brukar vara när han vaknar. När han hade åkt fixade jag massa tråkiga saker och gick och handlade medans Robin och Nelli spelade tv spel. När jag kom hem åt vi lunch och sen tittade jag på en stund när dom spelad och sedan spelade vi spel tillsammans ända tills det blev dags att laga middag. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)