.

.

lördag 31 oktober 2020

Nelli och jag vaknade ganska tidigt idag också, det har varit jätte skönt det här lovet att vi har kommit i säng ganska tidigt, det senaste Nelli har somnat har varit vid 21.30.
Vi åt frukost i soffan och tittade på tv som vanligt jag har ätit risgrynsgröt varje dag det här lovet och Nelli har ätit pannkakor med nutella.
Det är så konstigt på vardagarna kan jag inte äta någonting på morgonen men på lovet har jag varit hungrig när jag vaknar. 
Nelli och jag gick och handlade och när vi kom hem gick hon in till Agnes och lekte en liten stund. Sen smsade vår granne och sa att dom och deras vänner skulle fira halloween och dom undrade om nelli ville komma dit. Så hon gick dit och blev kvar där ända till klockan åtta. 
Jag passade på att att städa under trappen där nere. 
Lagom tills vi skulle äta satte Leo igång med sin städ läxa. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)