.

.

torsdag 4 mars 2021

I dag vaknade jag och Nelli 8, vilken skillnad det gör.
Jag gjorde iordning frukost och sedan tog jag bort ljusslingan på balkongen och den vissna ljungen så nu ser det alldeles rent och vårigt ut. 
Sen tänkte jag shit hunden vi måste skynda oss ut med honom och så tittade jag på klockan och den var bara 9.15.
Som sagt det är stor skillnad på att vakna 8 ist för 9.30 som vi har gjort dom andra dagarna. 
I dag dammsög jag fönstren i vardagsrummet och tog ner gardinerna, gud vad dom var dammiga. 
På eftermiddagen gick jag och Nelli ut och lekte lite men fy fan vad kallt det var. Det blåste jätte kallt och helt plötsligt började det snöa. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)