.

.

tisdag 2 mars 2021

Vilken dag

Idag känns det som att jag har sprungit runt hela dagen.
Jag och Nelli vaknade, åt frukost och gick ut med Tuffs och sedan väckte jag leo för att vi hade en tid på vårdcentralen för att nån behöver titta på Leos finger för det är jätte svullet och han kan inte böja det.
Doktorn kunde inte avgöra om det var senan eller om det var brutet så hon skickade Leo på röntgen och var det brutet skulle han åka till akuten och gipsa det och var det inte brutet skulle doktorn ringa mig för att diskutera hur vi ska gå vidare. 
Micke kom och hämtade Leo och jag gick till tandläkaren med Nelli. 

Idag var Nelli rädd hos tandläkaren, det har hon inte varit förut. Hon sa först att hon inte tycker om när någon petar i munnen.
När vi kom dit ville hon inte sitta i stolen och fick lite panik och när han sedan hissade upp stolen fick hon hel panik så han fick sänka stolen och jag fick övertala henne att det inte var farligt. 
Leos tumme var bruten så dom fick åka och gipsa den. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)