.

.

lördag 10 april 2021

Robin 16 år

 Nelli vaknade lika tidigt som vanligt och det hade jag räknat med och eftersom det var lov så hade vi inte bråttom. Så jag  hängde upp alla ballonger och dekorationer, dukade osv på morgonen.
Nelli gjorde iordning Robins tårta och la fram allt fika, sen gick vi upp och väckte Leo.
Vi väckte Robin med att sjunga ja må han leva, han var trött som en zombi så jag undrar om han ens förstod vad som var i paketen han öppnade.
Sen åt vi tårta lääänge, Nelli kom och gick men jag Leo och Robin satt kvar ett bra tag, sen gick jag ut med Tuffs och sen började jag och Nelli göra iordning och duka fram nästa fika.





Sen kom mormor och morfar.

Robin blev ledsen när dom gick hem och sa att det kändes som hans födelsedag var över när dom gick.

Men han fick välja middag och film och det blev en mysig kväll och sedan spelade han med Leo till mitt i natten.





Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)