.

.

fredag 23 april 2021

Vilken kaos morgon.

Först råkade Nelli trampa på Tuffs och sen gick han efter mig med svansen nere så jag tänkte att han fick lite ont. Sen kommer Leo ner och ska gå till skolan och då ställer sig tuffs vid dörren och viftar på svansen så jag tänkte att han trodde att vi skulle gå ut eftersom Leo sa att han skulle gå helt plötsligt springer tuffs in i vardagsrummet och jag och Leo ler och säger undra vad han ska göra. Så jag går och tittar och då står han och kissar vid balkongdörren så jag springer och öppnar ytterdörren och släpper ut honom på gatan. Sen När jag ska torka upp så ser jag att han måste ha kissat på vägen till ytterdörren för det var kiss på mattan också.
Vet inte alls hur jag ska få rent den, jag får försöka lägga den i badkaret. 
Himla konstigt tuffs kissade innan vi la oss i går så han borde inte ha varit så kissnödig.
På vägen till skolan träffade Nelli sin bästa kompis och dom var så söta, dom höll varann i handen och busade hela vägen till skolan. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)