.

.

tisdag 26 oktober 2021

Halloween

Idag har jag och Nelli Halloween pyntat.
Nelli började tjata redan för 3 veckor sedan om vi kunde pynta och nu kändes det helt plötsligt sent. 
Men det känns som dagar och tider bara flyger omkring just nu. 
Nu är det 11e veckan jag är dålig. Det är helt galet och jag har vissa dagar känt mig rädd och undrat vad det är eftersom det inte går över och vissa dagar känner jag bara en sorts acceptans då man hör att så många är hemma med exakt samma symptom. Men över lag känner jag bara hopplöshet och ledsen.
Dagarna bara försvinner åt att vara ligga och vila. Jag har lyckats jobba nästan 4 veckor av dom här 11 men då är det bara hem och ner i soffan och vila, för att orka handla och hämta nelli.
Många av dom här dagarna har Robin handlat eller hämtar nelli när jag har varit för dålig. 
Men faktum kvarstår... 
Varför blir jag inte frisk?

Men iaf idag låg jag i soffan hela förmiddagen tills Leo vaknade och började bråka med nelli, så gick hon och jag ner och la oss i sängen och jag somnade. När jag vaknade var jag rätt pigg så då tog jag fram halloween sakerna så Nelli äntligen fick pynta.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)