.

.

lördag 16 oktober 2021

Lördag

I morse när jag vaknade sa Nelli att vi måste vara tysta för Leo sover på soffan.
Han hade kommit ner vid 7 och somnat i soffan och där sov han hela förmiddagen. 
Nelli åkte hem till Micke en liten stund på förmiddagen och sedan kom han med henne kl 12 och bytte barn. 
Han tog med sig Robin och Leo och åkte på nån innebandy match. Leo skulle inte spela för det var i en svårare serie men han tycker att det är kul att sitta med.
Sen kom mormor förbi och gick och handlade åt mig för att jag mådde så dåligt, och sen följde Nelli med henne hem. 
Så jag kunde vila ända fram tills det var dags att börja med middagen. 
Vi åt tacos och tittade på film. Nu har vi inte Taco fredag länge för Robin är en svikare och går på hockey på fredag kvällarna. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)