.

.

fredag 25 februari 2022

Fredag

Och det känns jätte bra. Jag har varit på sånt fruktansvärt humör i en vecka nu och det brukar jag inte vara om jag inte är sjuk men nu är det bättre och det var så kul att jobba igår och idag.
Extra skönt eftersom jag fick skjuss till och från jobbet det gör sån himla skillnad på morgonen tycker jag, man känner ingen stress alls.
På eftermiddagen har vi varit hos tandläkaren med Leo och tindra följde med så Nelli var skit lycklig. 
Efter tandläkaren åkte dom hem till tindra igen men dom kommer tillbaka i morgon.
Robin åt en snabb tacos med mig och Nelli innan han stack på hockey.
Det känns så skönt att det är helg och sportlov nu fast jag bara har jobbat i 2 dagar. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)