.

.

lördag 26 februari 2022

Härliga lördag

Ja mycket bättre än så här kan det inte bli. (förutom 25 grader varmt och solsken)
Nelli väckte mig 7.30 och solen sken. Hon sa när hon väckte mig - nu kommer du bli jätte glad mamma och så drog hon bort gardinerna och sa - titta ut.
Och hon har ju rätt det finns inget som gör mig så glad som solsken. 
Jag har tränat tvättat handlat och nu lagar jag middag. 
Leo önskade lasagne och det tar så lång tid att göra plus att det är så jäkla tråkigt att laga mat så då kan jag lika gärna göra det nu och så kan jag göra vad jag vill fram till middagen.
Leo och Tindra kommer sen och Nelli har frågat sen hon vaknade - när kommer dom?

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)