.

.

torsdag 26 maj 2022

Kristihimmelsfärd

Jag hatat att känna "äntligen lediga" men nu har jag gjort det ett helt år. VARJE lov har jag ägnat åt att vila för att orka jobba när lovet är slut.
I går frågade faktiskt en elev mig, Varför går du till jobbet när du är sjuk och jag sa som det var att jag smittar inte och jag kan inte vara hemma för jag har så hög frånvaro.
När jag kom hem i går kändes det bokstavligen som att jag skulle dö. 
Och jag lär ju inte vinna nåt pris som årets mamma direkt 😂.... 
När vi skulle äta middag i tisdags pratade Leo om luftmadrassen och då säger Robin att finns det en luft madrass till mig? Vad ska du med det till frågar jag. Sova på svarar han.
Jag tänker, seriöst????  Men jag säger, du kan väl sova i din säng!?!?
Men jag ska ju på Handbolls cup.
Har inte ett minne av att han skulle på nån cup. 
Jag går in på jysks sida bokar en madrass och tänker att jag frågar pappa om han kan skjussa dit mig efter jobbet. 
Det står att jag får ett sms och mail när min vara är redo att hämtas tar ca 30 min. I går har jag fortfarande inte fått något mail eller sms så jag försöker ringa dom men telefon kön var så lång så jag gav upp och chattade då istället med dom och får svaret att dom har avbrutit min order för att butikens lagersaldo inte stämmer.
Jag bokar en madrass i farsta och när jag går hem från jobbet har jag fo inte fått något mail eller sms så jag chattar med dom igen och får samma svar att min order har avbrutits för butikens lagersaldo inte stämmer. 
Jysk måste vara den sämsta butiken som finns. 
Men det löste sig iaf då Robin fick låna en luftmadrass. 

Så i morgon åker han på Handbolls cup och idag åker Leo på innebandy cup. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)