.

.

måndag 2 maj 2022

I morse när jag vaknade så hade jag en ånej det är jobb känsla
Inte för att jag inte vill gå till jobbet utan mer för att helgen varit så dålig så jag hade velat ha en dag till hemma. 

När jag kom hem så fortsatte jag med tvättande, hängde ut madrassen på tork och tvättade handdukarna. 
Bytte sängribbor och madrass i Leos säng och sen gick jag och hämtade Nelli. 
När vi kom hem så la vi oss båda i soffan och vilade. Jag tror att vi båda känner av sömnbristen från helgen. Nelli vaknade av larmet i morse och det brukar hon aldrig göra, hon vaknar alltid innan. 
Sen gick vi till doktorn och fick svar på blodproverna och det visades sig att hon är allergisk mot gräs så hon fick allergimedicin. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)