.

.

torsdag 28 april 2022

Sunes familj igen.

Undra om det bara är vi....
Jag var så nöjd över att doktorn hade övertalat Leo at ta medicin osv. 
Idag hade han andra delen av nationella provet i engelska. 
Jag vaknade i går kväll av ytterdörren och att någon klampade i trappan och sedan ropade någon mamma så jag gick upp för att se vad det var och på toan ligger Leo med huvudet i toan och är jätte dålig. Varm och skakar massor.
Han hade tydligen börjat kräkas på bandyn. 
I morse hade han slutat kräkas men var fortfarande dålig i magen 

Jag har bytt lite arbetstider och kände mig rätt negativ till att börja senare men nu har jag ändrat mig. Gud vad skönt det var att bara behöva se till att Nelli kom till skolan i tid.
Sen gick jag hem och åt frukost i lugn och ro och sedan tränade jag. 
Gud så skönt det var att börja dagen med träning, jag hade hur mycket energi som helst när jag kom till jobbet. 
Nu är både jag och Nelli rätt slut och ligger och vilar. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)