.

.

lördag 9 april 2022

Födelsedags krångel.

Det har varit så mycket kring Robins födelsedag så jag är helt slut.
Först tänkte vi att mormor och morfar kunde komma på förmiddagen när han fyllde år men sen bokade Robin och hans kompisar bord på Tegelbaren och behövde åka vid 12.
Så då bestämde vi att dom skulle komma efter Robins Handbolls träning på lördagen. 
Halv 9 på fredag kvällen kommer Robin på att han skulle åka på innebandy match på lördagen. 
Jag höll på att bryta ihop och Robin blev ledsen för att jag blev upprörd. 
Så jag frågade micke om han ville komma och fira Robin innan dom skulle åka så han skulle sluta att vara ledsen.
Så det blev bra till slut. 
När han kom hem var han helt i extas. Aik gick upp i ssl och Robin fick en spelares tröja. Leo fick en klubba och så fick dom hattar av laget. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)