.

.

fredag 24 november 2023

Vilken jävla dag

Nellis skrivbord skulle komma mellan 12.30 och 16.30.
 Vi gick och handlade och när vi kom hem fick jag ett sms att mitt paket hade kommit och det var en luftfuktare så vi gick tillbaka till centrum för jag ville verkligen ha den. Men jag fick inte hämta ur det för jag hade ingen legitimation för jag trodde det gick med bankade. När vi kom hem såg jag spår av hjul i snön och får samtidigt ett sms från postnord att dom inte kunde leverera mitt paket. 
Jag ringer postnord och dom sa att chauffören skulle komma tillbaka. 
Chauffören ringer och säger att han står vid bommen och att jag ska komma dit. Jag får paketet som är så tungt att jag inte kan lyfta det så jag frågar om han har en pirra jag kan låna för jag vet att han har en eftersom jag såg spåren i snön. Han svarar nej. Jag har redan försökt lämna paketet och sen åker han. 
Jag försöker släpa paketet men det går inte och samtidigt dom jag känner att tårarna kommer så kommer vår granne och hjälper mig och säger att han såg mig från balkongen. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)