.

.

tisdag 5 december 2023

Vardag igen.

Jag tillhör dom få människor som är glad över att gå och jobba igen, men jag saknar barnen så mycket när jag är hemma och har alltid tankar i huvudet på det jag ska göra för att dom ska ha det bättre och lyckas bättre och vara hemma gör mig frustrerad för att jag inte kan göra det jag tänkt ut.
Nelli var också jätte glad över att gå till skolan igen, det är så himla skönt.
Tyvärr är hon som mig att förändring dagen efter gör att vi inte kan sova så hon var så trött på morgonen.
Sen blev det lite kaos när vi skulle gå för hon kunde absolut inte ha sina utebyxor till dom rosa skorna och den nya jackan.
Så tillslut kom vi iväg utan utebyxor för jag inte orkade att hon skulle gråta hela vägen till skolan.
Jag jobbade lite längre än jag skulle så jag smsade Robin så han gick och hämtade henne och när jag kom hem satt dom i vardagsrummet och spelade tillsammans och var jätte glada. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)