.

.

torsdag 27 juni 2024


Ännu en dag med blå himmel och otrolig värme. 
Nelli och jag tog det lugnt hela förmiddagen och vid tolv gick jag ut och solade och Nelli la sig i soffan. 
Det är så synd att hon är sjuk annars hade vi kunnst gå till stranden. 
Jag lärde mig av förra sommaren att man måste passa på dom dagarna solen skiner. 
Förra sommaren var det fruktansvärt varmt i nån vecka och vi badade hemma för att det kändes för jobbigt att gå ända till stranden när det var så fruktansvärt varmt. Men sen försvann värmen och det blev totalt tre dagar på stranden på hela sommaren och när semestern var slut ångrade jag att vi inte hade gått dit fler gånger. 

 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)