.

.

måndag 24 juni 2024

Nelli har fått en sån fruktansvärd hosta så vi har knappt sovit i natt.
Hon har legat i soffan hela dagen och vilat och jag har varit nere på baksidan och skurat golvet. Nu är det nästan klart och nästan allt är inoljat. 
Det är skönt att ha något att göra och det har varit perfekt väder, sol och moln.
Dom dagarna när det är så här kan man varken sola eller bada så då är det perfekt att fixa altanen. 
I morgon ska jag skura på framsidan så det blir fint där också.
Jag ville gå ut och springa några varv runt mossen men Nelli och jag sov till halv tio och då var det alldeles för varmt att springa. 
Nu har hon fått hostmedicin så jag hoppas att vi får sova i natt 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)