.

.

lördag 6 juli 2024

Dåligt väder varje dag


 Jag är så fruktansvärt styrd av vädret. 

Höst vinter och vår blir jag deprimerad varenda gång det regnar.

Men på sommaren blir jag deprimerad av moln. Alls lust och glädje bara försvinner och kommer inte tillbaka när det är molnigt varje dag. Allt käns bara piss och helt värdelöst.

När vi har haft soliga och varma dagar då kan jag tycka att det känns bra med någon regning dag. Då städar jag och fixar allt som jag har struntat i när solen skiner och då kan jag tom tycka att dett är roligt att göra sånt som jag inte måste som att städa i skåp, sortera garderoberna, och sånt.

Men nu när det är molnigt VARJE dag känns inget kul.


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)