.

.

tisdag 16 juli 2024

Stranden

I dag kom vi äntligen iväg till stranden. 
En dag på stranden är det bästa jag vet och jag har tänkt på det många gånger under året att det var så dålig sommar förra året så jag och Nelli var bara tre gånger på stranden.
Och nu är det samma sak igen....
Jag solade lite på balkongen på förmiddagen för jag ville passa på eftersom väderprognosen da att det bara skulle vara moln på eftermiddagen.
Men så kände jag att jag ville göra något med Nelli och picknick i skogen går bort pga min ormfobi som blir värre varje år.
Så jag tänkte att vi kan lika gärna ha picknick på stranden och kan vi bada är det en bonus. 
Nelli ägnade hundra år åt att blåsa upp sin nya enorma badring. Men mär vi badade hittade jag ett mini hål så det var nog det som bidrog till att det tog så lång tid att blåsa upp.
Vi hann faktiskt bada en bra stund innan molnen kom.
Jag fryser så nu badar Nelli med en kompis från skolan. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)