.

.

tisdag 24 december 2013

Jul hos Mormor och Morfar

Vi åker alltid till mormor och morfar på dagen på julafton, sen äter vi ca:13 - 13.30 så att vi är färdiga tills Kalle börjar och när kalle e slut öppnar vi paketen.
Robin har inte ätit på tre veckor och julafton var inget undantag, inte ens kakor gick i men jag åt destomera. 
Mina favoriter hos mamma oc pappa är skladjurspate med romsås, lantpate med cumberlands sås och cornichonger och lax men den kunde jag inte äta i år tyvärr. 
Så skönt med Nintendosarna, killarna övergav oss vi matbordet och gick och spelade ist, skönt och perfekt iaf för mig och pappa som inte kan sluta äta.
Kalle Anka, men efter kalle i djungeln ledsnade Leo och spelade en stund.

Leo var så nyfiken på paketen så till sist så la han sig på golvet med paketen.


Leo vart lite FÖR ivrig tyvärr och öppnade paketen som var till honom och Robin av bara farten så Robin började gråta.
Efteråt när vi pratade om det så sa han att han blev så ivrig för han visste ju att allt i paketen var något roligt :) ♥
Allt som allt var det en väldigt bra julafton, inte så lugnt och skönt kanske men vi hade kul, maten var god, killarna gillade sina presenter, jag gillade mina presenter, Micke gillade sina, mormor och morfar sina, ja det kan inte bli bättre än så....



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)