.

.

tisdag 31 december 2013

Nyårs afton 2013


Vi hade goda vänner över på middag, och kvällen var super trevlig.
Både jag och Marchella är gravida så vi blev galet trötta vid nio tiden och jag trodde aldrig jag skulle klara att hålla mig vaken ända till tolv men sen vände det och så blev det trevligt igen.
Vi gjorde jätte gott bål på vitt alkoholfritt vin, trocadero och jordgubbar och det smakade precis som vanligt bål underbart, jag älskar bål.
Barnen har känt varann sen de föddes så de hade kul och lekt mer än vilda lekar hela kvällen förutom Robin som fortfarande inte är frisk så han la sig och somnade i sin säng en stund, men vi väckte honom till tolvslaget.
Vi stod inne och tittade på fyverkerierna men jag såg tyvärr inte så mycket för både Robin och Leo är väldigt rädda.
Vid halv två var vi i säng allihopa men Leo vakande omedelbart pga mardrömmar och grät hysteriskt så han fick sova hos mig.










vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)