.

.

fredag 20 december 2013

Vi har varit hos doktor idag.
Jag började oroa mig ordentligt för Robin eftersom hans hosta och feber inte försvinner, men ...... mycket riktigt var det bara virus.
Man kan ha 40 graders feber i 2 veckor, uppenbarligen, inget med det.
Vi fick en annan hostmedicin eftersom varken molipect eller kocilana har hjälp, 280kr för lite hostmedicin, helt galet.
Jag var och hämtade ut massor med magmedicin i går till mig 120kr  undra hur dom pris sätter saker??
Men det verkar iaf som vi kan åka till TOMTELAND i morgon.
Eller nu har jag nog förstört det för så är det ju jämt när man säger nåt, nu kommer säkert nån av oss vakna med kräksjukan i morgon.

Svårt att veta vad man ska packa...
dom har ingen snö utan lika väder som oss men jag tycker att man fryser ihjäl när det är 5 grader ute


Ser ut som någon hade väldigt bråttom sist vi var där....
Det är 2 år sedan vi var där, tänk vad killarna förändras mycket, Leo framförallt såg så liten ut.
Uppenbarligen hade han jätte kul.











vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)