.

.

måndag 28 januari 2019

Första dan tillbaka på jobbet

Robin var lite nervös för att gå tillbaka till skolan även om han inte visste varför men det är naturligt när man har varit borta i två veckor. Det är samma för mig, men så fort man är på jobbet känns det som man aldrig har varit borta. Men jag får alltid ångest när jag har varit hemma länge och ska till jobbet igen men det handlar mer om att när man är sjuk kan man lägga sig när man vill och vakna när man vill och måste man gå upp tidigt av någon anledning kan man lägga sig och vila under dagen. Nu var det tur i oturen att Robin hade sovmorgon och leo är fortfarande sjuk så jag ställde väckarklockan på 8,15 men Nelli vaknade vid 8 så det var skönt..
Det gick jätte bra att jobba men framåt kvällen mådde jag fruktansvärt men det tar väl tid att återhämta sig.
Nelli verkade glad över att vara tillbaka på dagis hon sa hejdå och började leka direkt.
På vägen hem stannade vi och handlade middag på grillen för jag hade ingen ork alls att laga mat.
Nelli var så himla stolt över att få bära sin pizza själv





vises


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)