.

.

onsdag 16 januari 2019

I går kväll sa leo att han kände sig konstig och vi åtta blev vi osams så han gick upp på sitt rum. Och när jag tittade till honom vid halv nio sov han.
Jag velade fram och tillbaka hur jag skulle göra med morgondagen. Förra terminen var leo borta mycket för att han blev sjuk igen och igen och hans betyg blev katastrof. Så om han inte är sjuk är det så viktigt att han går men om han är sjuk är det korkat att väcka honom halv sju.
Men vid elva vaknade han och ropade mamma, och då var han varm så vi tog febern och han hade 39.3 så då behövde vi inte fundera på hur vi skulle göra med skolan.
Nelli har knappt ätit något och i natt vaknade hon och kräktes i sängen. Trots att Micke köpte pizza som hon önskade kunde hon inte äta något.
Nelli är så lustig hon blir alltid pigg på kvällen när jag känner att jag börjar bli trött. Vid sju kunde jag knappt hålla mig vaken och då frågade hon om vi kunde spela spel :)
Men hon somnade en pytte stund på kvällen men jag väckte henne för att Micke kom med pizzan och jag tänkte att det var viktigt att hon åt något. Men det gjorde hon iaf inte.






Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)