.

.

tisdag 26 mars 2019

Nelli har fått en hängare till sina kläder, jag vet inte riktigt hur vi ska förvara hennes kläder för om dom bara är använda en gång och inte är smutsiga så behöver dom ju inte tvättas och hittills har vi bara haft dom i en stor plastväska men det ser så stökigt ut, men hon drar fram så mycket kläder så jag måste hitta något smart och snyggt sätt att förvara dom på.


Nelli gick upp och satte på sig pyjamasen medans jag gjorde flaskan och pratade lite med Robin och när jag kom upp med flaskan så sov hon redan. Jag gissade nästan det för det var så himla tyst så jag sa till Robin att nu smyger vi upp tyst och tittar och mycket riktigt så sov hon. Men det märktes på kvällen att hon var trött men hon vaknade redan klockan 7 och så blir hon trött när hon är på dagis.





vises


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)