.

.

måndag 18 mars 2019

Spela spel


När i kom hem ville Leo spela lite spel. Han har en period just nu när han är otroligt mammig och gillar att spela spel och det tycker jag är kul för jag saknar det. När dom var små spelade vi ofta. Jag saknar den tiden då det inte fanns mobiler paddor och ps4.
Vi har provat lite nya spel den sista veckan som, Secret kod som är lite som sänka skepp men man sätter ut pluppar i olika färger och så ska den andre gissa hur man satt dom det köpte jag förra veckan på stadsmissionen, när vi var på Prima med Leo.
Och så scrabble dash som är en kort form av Alfapet, också jätte kul.
Idag var Robin med och spelade och det tycker jag var jätte kul, han säger jämt nej och går ner på sitt rum, men idag när Leo frågade sa han ja vilket var tur för efter att ha gungat med Nelli så var jag så trött så jag satt mest och stirrade på korten.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)