.

.

söndag 24 mars 2019

Söndag morgon

Finns inget bättre än att vakna och solen skiner, det enda negativa är att men ser hur mycket fönstren behöver tvättas.
Nelli och jag är vakna tidigt men det är för att vi båda var så trötta i går kväll. När klockan var 19,11 tittade jag på klockan och tänkte att vi borde sova snart men så var den bara sju så vi höll oss vakna en stund till.
Nelli var så otroligt trött och jag förstår inte varför, när vi gick och la oss kollade Robin med oss på svamp bob och så killade jag och Nelli honom och hon skrattade och skrattade, sen behövde Robin gå och lägga sig men Nelli ville inte sluta killa honom så jag stoppade fram handen för att hindra henne och hon började gråta hysteriskt och när jag frågade varför hon grät skrek hon att jag gjorde illa henne, och då kramade jag henne och sa att det inte var mening och då började hon skratta halv hysteriskt igen. Så Robin sa att hon är nog jätte trött, och det tog inte många minuter innan hon sov.

Idag ska vi åka och titta på när Robin och Leo spelar innebandy match för första gången på länge.
Jag har varit sjuk så länge så jag har inte kunnat åka med.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)