.

.

fredag 14 februari 2020

Alla ❤️ans dag.

Dagen började dåligt men den blev bättre. 
Nelli väntade och väntade på att få sitt godis som mormor hade skickat med henne. Sen åt dom godis alla 3 innan vi gick till skolan och dagis. 
På efter kom mormor förbi och önskade oss en fin alla hjärtans dag och vi fick hjörtbakelser och jag fick en blomma. 
Vid fyra åkte Leo på innebandy träningen och jag Robin och Nelli åt tacos som vanligt och tittade på en bra film. Sen kom Emma och hämtade Robin och Nelli och dom åkte och firade hennes födelsedag. Vi kvart över sju kom Leo hem från träningen och vi hade världens mysigaste kväll. Han skulle äta hamburgare men vi pratade så mycket att han nästan glömde bort att äta. Det var bara så himla tråkigt att jag fick sån fruktansvärd huvudvärk så det för tog lite av det mysiga för mig men jag tror inte han märkte det. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)