.

.

fredag 21 februari 2020

Sjuk

Jag blev visst sjuk iaf...
Vaknade i morse och mådde så dåligt men jag hade tur i oturen för dagis är stäng idag och morfar hämtade oss kvart i 8 och körde mig till jobbet. Och på fredagarna har vi fredags mys så jag låg i en saccosäck och åt fruktsallad och tittade på pokemon och sedan kom pappa och hämtade mig och skjussade hem mig.
Men där tog turen slut. Jag gick till centrum för att handla några få saker och hämta ut medicin som var slut. Men då visade det sig att det inte fanns något recept på apoteket trots att jag var på besök hos doktorn förra veckan och hon sa att de skulle fylla på alla recept. Så hon på apoteket sa att jag skulle gå in på doktor 24 och fylla på receptet men det tog över 35 minuter så jag var hemma igen efter en timme. Inte så kul när man knappt kan stå på benen 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)