.

.

lördag 13 juni 2020

Lördag.

Känns som det är semester fast det bara är vanlig helg.
Jag och Nelli tittade på Sommarlov på tvn, sen gick vi ut med Tuffs och gungade en kortis. Sen gick vi hem och tog fram den lilla poolen på baksidan och skurade ur den och fyllde den (med varmt vatten) jag tyckte att vi skulle ha kallare men Nelli ville ha varmt och det var tur det för det blåste jätte kallt så det var skönt med varmt vatten.
Men det är inte så mycket avkoppling när man är med Nelli och hon gnäller om precis allt. 
Först hämtade jag badleksaker 18 ggr för det var fel på alla. Sen frös hon så jag lindade in henne i handdukar med det var också fel. Sen ville hon ligga och titta på paddan så då fick hon ligga i soffan i skuggan men då var det för hårt, för obekvämt, dynan åkte ner osv. Sol hatten var för liten osv osv. 
Vi åt lunch nere på altanen och när jag tänkte att nu kanske jag kan få sitta en stund då skulle hon ha vatten krig med grannarna.....

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)