.

.

torsdag 18 juni 2020

Semester

Sista dagen på jobbet.
Och lite extra roligt är att Nelli var så trött i morse så hon vaknade inte när väckarklockan ringde (det gör hon alltid) och hon vaknade inte heller när jag drog upp gardinen så hon måste ha varit jätte trött.
I går kväll kom jag på att jag skulle baka tårta för att fira att det var semester och fick något infall och hittade bara på något som lät gott och det blev en så sjukt god choklad tårta.
Robin sa att det var den godaste han någonsin hade ätit och det känns som ett bra betyg.
Tyvärr så hade jag sjuk huvudvärk hela eftermiddagen och kvällen, det började på jobbet vid 13 och ett tag kändes det som att jag skulle kräkas, tror att det kanske var vädret som är så konstigt.


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)