.

.

fredag 19 juni 2020

Pissig midsommar

Jag vaknade i morse och var så täppt i näsan att jag inte kunde andas och det sved i halsen och huvudet värkte. Så det var bara att ringa till mamma och pappa och säga att vi inte kunde komma och fira midsommar.
Men Nelli är så otroligt gullig. När jag berättade det för henne sa hon: det gör inte alls mamma jag tyckeratt det är lika mysigt att vara med dig hela dagen.
Vi fyllde i vatten i poolen och sedan låg vi på baksidan hela dagen. Vid 16 tiden började Nelli bli lite rastlös och det hörde Robin så han kom ut och frågade om hon ville komma och spela Fortnite med honom och det ville hon ju såklart så sa Robin passa på och gör vad du vill nu mamma.
Sen åt vi Buffalo wings till middag för det var det enda jag orkade laga och så såg vi på familjen Addams.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)